0
Veilig & vertrouwd winkelen
Safe payment via iDeal
100% tevredenheid garantie
Lees dit goedNotice text mobileLees meer

klachten

Koper is verplicht klachten over de verrichte werkzaamheden direct te melden aan verkoper. De klacht bevat een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming, zodat verkoper in staat is hierop adequaat te reageren. Is een klacht gegrond, dan is verkoper gehouden het goed te herstellen en eventueel te vervangen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [[email protected]]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard kunt u ons ten alle tijden telefonisch benaderen op 085-0240102


Inlog klanten

Inloggen bestaande klanten of nieuwe klant.

Contact informatie

Telefoon

Werkdagen tussen 09:00 en 18:00 uur.

085-0240102

E-mail

E-mail gegevens

[email protected]

Social media

Socials

9,35Review LogoWij scoren een 9,35 op Webwinkelkeurmerk

Textirieur Duurzame Lifestyle

Doetinchemseweg 18
7021 BS
Zelhem, Gelderland Bekijk op Google Maps

KVK : 76685799
BTW: NL003108552B39

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »